• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل 9600 امروز 0
3

پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد

  • کد خبر : 2361
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد
پوستر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی امید عسگری با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

جمهور پرس/ مراسم رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر امروز چهارشنبه ۶ بهمن ماه با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ ، محمد اله یاری، سرپرست دفتر موسیقی و رییس جشنواره، حسن ریاحی، دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری، هیأت انتخاب آثار و گروه ها، مدیران و دبیران بخش های مختلف این جشنواره برگزار شد.

محمود سالاری با ابراز امیدواری برای برگزاری جشنواره ای باشکوه گفت: از همه دست اندرکاران که این موکب را فعال نگه داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

محمد اله‌یاری نیز با ارایه گزارش هایی از روند امور اجرایی جشنواره، اظهار داشت: امروز در جلسه مشترکی با حضور اعضای شورای سیاستگذاری، هیأت انتخاب آثار و مدیران بخش‌های مختلف هستیم که کار خود را از خردادماه آغاز و جلسات مختلفی هم برگزار کرده‌اند.

وی از برگزاری جلسات بخش‌های تخصصی جشنواره همچون جایزه باربد، موسیقی و رسانه و جایزه ترانه نیز خبر داد و اعلام کرد که برگزیدگان این بخش‌ها در آیین اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

سرپرست دفتر موسیقی افزود: اجراهای صحنه ای جشنواره سی و هفتم به این شکل خواهد بود که که از ٢٠ تا ٢٦ بهمن‌ماه اجراهای پاپ روی صحنه خواهند رفت و بخش غیر پاپ ٢٢ تا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می شود. روزهای ٢٧ و ٢٨ بهمن‌ماه به مناسبت وفات حضرت زینب (س) برنامه‌ای نخواهیم داشت و ٢٩ خردادماه آیین اختتامیه جشنواره برگزار می شود.

پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد

 

اردوان جعفریان، دبیر بخش بین‌الملل نیز با ارایه گزارشی از روند فعالیت های این کمیته، گفت: در بخش بین‌الملل جشنواره امسال، گروه‌ها را به سمت موسیقی کلاسیک تغییر مسیر دادیم.

همچنین مسعود اله‌یاری، مدیر کمیته روابط عمومی در گزارشی اعلام کرد: پس از اتمام فراخوان دعوت از رسانه‌ها و جمع بندی نهایی، بیش از ٨٠ رسانه داخلی و خارجی درخواست حضور در جشنواره داده‌اند؛ میزبان رسانه هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ژاپن، چین، ترکیه، آذربایجان، روسیه، عراق و لبنان خواهیم بود که مراحل صدور کارت عکاسان و هماهنگی نحوه حضور اصحاب رسانه در سالن ها با ستاد اجرایی صورت گرفته است.

حسن ریاحی، دبیر جشنواره با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره موسیقی فجر و تأثیر آن بر هنرمندان جوان تاکید کرد: باتوجه به تعطیلی ۲ ساله اجراهای صحنه ای، جشنواره بهانه‌ای برای زدودن گرد و غبار از سازها است تا حرکتی هم ایجاد شود.

در بخش پایانی از پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی امید عسگری رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=2361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.