• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل 9621 امروز 6
2

پویشی برای ارسال تصاویر در برنامه «باران»/ نمایش سوژه‌های دیده نشده و مردمی حرم امام رضا(ع)

  • کد خبر : 8090
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۰
پویشی برای ارسال تصاویر در برنامه «باران»/ نمایش سوژه‌های دیده نشده و مردمی حرم امام رضا(ع)
همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ویژه‌برنامه «باران» به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

جمهور پرس/ در برنامه شب گذشته «باران» که به صورت زنده از حرم مطهر رضوی فرزاد جمشیدی از مخاطبان این برنامه برای حضور در پویش ارسال عکس به این برنامه دعوت کرد.

همچنین سید محمدرضا یعقوبی آل شاعر آئینی قطعه‌ای در مدح و منقبت امام رضا (ع) قرائت کرد. مهمان ویژه این قسمت از برنامه دکتر مجتبی بهنام مقدسی بود که به بهانه سال تولید علم به گفتگو با فرزاد جمشیدی پرداخت.

مقدسی بیان کرد: دغدغه همیشگی من خدمت به این بارگاه مقدس در حوزه علم و فن آوری بود. چرا که علاوه بر وجوه سیرتی امام رضا (ع) مبتنی بر شفا و رافت، عالم بودن و عالم آل الله از دیگر صفات بارز آن حضرت است.

وی ادامه داد: در این راستا برای حضور به مبحث تولیدات دانش بنیان پلی شدیم برای رساندن ایده‌های علمی جوانان، نخبگان و فعالان عرصه علم به دست مسئولان مرتبط و تجاری‌سازی و کارآفرینی. در این مسیر تولیت حرم مقدس توسط شرکتی دانش‌بنیان به نام صنایع پیشرفته رضوی همراهی کردند.

وی ادامه داد: ما از همه دانشجویان و نخبگان می‌خواهیم که ایده‌هایی که زیست بوم خود را طی کرده و می‌توانند وارد چرخه تولید محصول شوند را به ما معرفی کنیم تا در تولید انبوه و تجاری‌سازی از آنها حمایت کنیم.

 این برنامه قرار است به سوژه‌های دیده نشده و مردمی ویژه حرم امام رضا (ع) بپردازد و یکی از بخش‌های مهم این برنامه گفت‌وگو با خادمان حرم امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) است. همچنین پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و نماهنگهای مرتبط با این امام همام از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.
برنامه «باران» به تهیه‌کنندگی رشید (ابوالفضل) حاجتمند و با اجرای فرزاد جمشیدی بصورت زنده از دوشنبه ۱۶ تا شنبه ۲۱ خرداد مصادف با سالروز میلاد امام رضا(ع) ساعت ۱۹:۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه مهمان خانه مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=8090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.