• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 9530 امروز 0
1
مخبر خبر داد؛

کاهش قیمت برخی کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

  • کد خبر : 18009
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کاهش قیمت برخی کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: از امروز نزدیک به ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا خواهند کرد.

به گزارش جمهور پرس، محمد مخبر پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران از کاهش قیمت برخی از کالاها خبر داد و اظهار داشت: پیرو دستور ریاست جمهوری که شب گذشته نیز مطرح کردند از امروز چیزی نزدیک به ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا خواهند داشت.

 

معاون اول رئیس جمهور در رابطه با سفر روز گذشته خود به شهرستان خوی عنوان کرد: تصمیمات خوبی در مورد شهرستان خوی گرفته شد؛ مقداری در خصوص چادر کم و کسر وجود داشت که از شب گذشته ماندیم تا نزدیک به حدود ۷ هزار تخته چادر آوردند و امروز هم می‌برند و تحویل می‌دهند که ان شاءالله ظرف ۴۸ ساعت آینده برطرف می‌شود.

لازم به ذکر است که محمد مخبر در جریان سفر به استان آذربایجان‌غربی، در بخش‌های مختلف شهرستان خوی حاضر شد و با حضور در جمع مردم زلزله زده، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

بازدید از منازل مسکونی زلزله‌زده، بازدید از کمپ‌های اسکان اضطراری زلزله‌زدگان و دریافت گزارش از مسئولان درباره اقدامات اجرایی از جمله برنامه‌های مخبر در خوی بود.

گفتنی است زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر شنبه شب، شهر خوی را لرزاند که خسارت های قابل توجهی به بار آورده است.

 

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=18009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.