• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل 9566 امروز 0
1

یک ضامن برای وام های تا ۳۰۰ میلیون، کفایت می کند

  • کد خبر : 25047
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
یک ضامن برای وام های تا ۳۰۰ میلیون، کفایت می کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها موظفند تنها یک ضامن تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را از دریافت کننده تسهیلات، تقاضا کنند چرا که این مسئله آیین نامه و بخشنامه لازم را داشته و باید به درستی اجرایی شود،در غیر این صورت این مسئله تخلف بانکی محسوب شده و باید مورد برخورد قرار گیرد.

به گزارش جمهور پرس، محمد باقری بناب در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به مشکلات مردم در زمینه ارائه تضامین بانکی برای دریافت تسهیلات گفت: ما در کمیسیون اقتصادی به جد پیگیر رفع مشکلات ارائه وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن و حمایت از تولید هستیم و دولت موظف است این تسهیلات را در اختیار مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارائه برخی از تسهیلات به مردم ضرورت دارد، ادامه داد: ارائه تسهیلات فوری برای رفع مشکلات در زمینه بیماری، آتش سوزی ،خسارات طبیعی و خشکسالی باید به سرعت مد نظر سیستم بانکی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به واقع بانک‌ها باید به صورت مدیریت شده تسهیلات تکلیفی را به مردم ارائه دهند تا  پایه پولی و نقدینگی در کشور افزایش پیدا نکند.

باقری تاکید کرد: بانک‌ها موظفند تنها یک ضامن تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را تقاضا کنند چرا که این مسئله آیین نامه و بخشنامه لازم را داشته و باید به درستی اجرایی شود،در غیر این صورت این مسئله تخلف بانکی محسوب شده و باید مورد برخورد قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال کمیسیون اقتصادی اینگونه مسائل را به جد مورد بررسی قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=25047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.