• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل 9621 امروز 6
2
شهردار همدان:

دستگاه های خدمت رسان برای پیشبرد پروژه ها با مدیریت شهری همکاری کنند

  • کد خبر : 27458
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
دستگاه های خدمت رسان برای  پیشبرد پروژه ها با مدیریت شهری همکاری کنند
همدان- شهردار همدان گفت: دستگاه های خدمت رسان برای پیشبرد پروژه ها با مدیریت شهری همکاری کنند.

به گزارش جمهورپرس، سید مسعود حسینی درجلسه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان اظهارکرد: یکی از مهم ترین دستگاه های خدمت رسان برق است که خوشبختانه بیشترین همکاری و کمترین مشکل را با شهرداری همدان دارد و این موضوع قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر افزود: همکاری دستگاه های خدمات رسان با شهرداری همدان موجب تسریع در اجرا و پیشبرد پروژه های مدیریت شهری می شود و الحمدالله همه پای کار هستند و انتظار داریم این تعاملات افزایش یابد.
حسینی افزود: یکی از نگرانی ها به ویژه در بعد گردشگری، کمبود روشنایی سطح شهر و رفع کمبود منابع برق است و انشالله با برگزاری جلسات منظم، مشکلات فی مابین دو دستگاه برای توسعه شهر و آسایش شهروندان حل شود.
در ادامه این جلسه معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان برگزاری جلسات مختلف بین دو مجموعه برق و شهرداری را مهم دانست و گفت: شهرداری همدان پروژه های مختلف از جمله تقاطع غیرهمسطح مدرس،سردار همدانی و سایر پروژه های عمرانی را در دستور کار دارد که پیشبرد و تکمیل آنها نیازمند جابجایی تاسیسات مختلف از جمله شبکه آب و فاضلاب، برق و مخابرات است.
وحید علی ضمیر ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های خدمات رسان با شهرداری همدان افزود: ما نقشه تاسیسات را از مشاور به دستگاه های خدمات رسان ارائه می دهیم تا مشکلی در جابجایی تاسیسات پیش نیاید و با کمترین هزینه انجام شود.
وی با اشاره به پیشگام بودن شهرداری همدان در اجرای پروژه های مختلف افزود: در حال حاضر سطح سه تقاطع سردار همدانی تکمیل شده و سطح صفر این پروژه در حال اتمام است تا تقدیم شهروندان همدانی شود و با توجه به اینکه خروجی حصار امام ره از سمت بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی خواهد بود جابجایی تیرهای برق باید صورت گیرد تا در تردد با مشکل مواجه نشویم.
*اجرای پروژه های عمرانی ارائه طرح ها و نقشه های اولیه بسیار مهم هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان زحمات شهرداری همدان را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: در اجرای پروژه های عمرانی ارائه طرح ها و نقشه های اولیه پروژه های عمرانی بسیار مهم هستند و شهرداری همدان به موقع این اطلاعات را برای جابجایی تاسیسات در اختیار اداره برق قرار داده است و در این زمینه کمتر با مشکل مواجه شده ایم .
مهدی سهرابی بیدار افزود: آمادگی داریم جلسات مختلف کارشناسی و فنی را با شهرداری همدان برای جابجایی تاسیسات، پیش بینی امور لازم و کاهش آسیب های جانبی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=27458

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.