• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل 9611 امروز 1
2
دبیر وسخنگوی ستاد انتخابات استان باحضور در فرمانداری رودسر:

فرمانداری‌ ها و بخشداری‌ های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند

  • کد خبر : 30912
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
فرمانداری‌ ها و بخشداری‌ های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند
ضمن بررسی فرآیند اقدامات و دیدار با فرماندار و معاونین و بخشداران شهرستان آخرین ابلاغیه های ستاد انتخابات کشور را مرور کرد.

جواد شفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری با حضور در فرمانداری رودسر درگفتگو با خبرنگار جمهور پرس گیلان و ضمن بررسی فرآیند اقدامات و دیدار با فرماندار و معاونین و بخشداران شهرستان آخرین ابلاغیه های ستاد انتخابات کشور را مرور کرد.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گفت: طی روزهای آتی فرایند انتخاب نهایی عوامل اجرایی ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای در ۴۶ هیات اجرایی به اتمام میرسد و یکماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار و بخشدار و عوامل شعب با روشهای نوین انجام میگیرد.
شفیعی ثابت گفت: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت خبرگان رهبری و داوطلبان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن اقدامات لازم برای بستر قانونی تبلیغات انجام خواهد گرفت داوطلبان باید رئیس ستاد انتخابات و آدرس ستادهای مجازی و حقیقی را به فرمانداری ها و ستاد انتخابات استان و هیات بررسی تبلیغات استانی مکتوب معرفی نمایند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات گفت: هیات های نظارت و اجرایی و هیات های بررسی تخلفات انتخاباتی دادگستری ها در شهرستانها وظیفه رصد و بررسی و اقدام قانونی را پیگیری خواهند کرد و مردم شریف استان گزارش های خود را به این مجموعه های شهرستانی می توانند ارسال نمایند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=30912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.