• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل 9621 امروز 6
2

نیروهای امدادی به هزار و ۵۸ متاثر از برف و کولاک در استان امدادرسانی نمودند

  • کد خبر : 30870
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
نیروهای امدادی به هزار و ۵۸ متاثر از برف و کولاک در استان امدادرسانی نمودند
مهوش نوری زاده_ چهار محال و بختیاری_ مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در بازه زمانی‌ پنجم‌ تا هفتم بهمن‌ ماه، نیروهای امدادی به هزار و ۵۸ متاثر از برف و کولاک در استان امدادرسانی کردند.

به گزارش جمهور پرس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی نجاتگران پایگاه های امدادی در نقاط مختلف برف خیز استان خبر داد :از جمله پایگاه اماد جاده ای شهدای دشت زرین شهرستان کوهرنگ استان همچنین ،امدادرسانی به مصدوم گرفتار در برف و کولاک دشتک و منطقه چهار موران وی در ادامه اظهار داشت: ساعت ۱۷:۰۰ روز جمعه ششم بهمن ماه ۱۴۰۲،  طی مراجعه حضوری مردمی، خبری مبنی بر گرفتاری شخصی در منطقه چهار موران حوالی روستای یوسف آباد دشتک دریافت شد.که به سرعت تیم عملیاتی پایگاه شهدای دشتک، به محل حادثه اعزام شدند. مثنوی با اشاره به وجود یک مصدوم در این حادثه، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از جستجو، تثبیت، رهاسازی، نسبت به انتقال و تحویل مصدوم به درمانگاه شبانه‌روزی دشتک اقدام نمودند. و این عملیات در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به پایان‌ رسید.امدادرسانی به ۲ مصدوم در محور ناغان به خوزستان نیز از امدادرسانی نیروهای این جمعیت بود ،که  در محور ناغان به خوزستان در اثر واژگونی یک دستگاه  پراید رخ داده بود .

مسعود مثنوی اظهار داشت: روز گذشته، طی تماس نیروهای راهداری خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محورناغان به خوزستان  شهرستان کیار، بین روستای فیروز آباد و بره مرده دریافت شد. که به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید قاسمی بره مرده به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس‌ از کنترل علائم حیاتی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مسعود مثنوی اظهار داشت: در این بازه زمانی و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح ۷ بهمن ماه نیز ، به دنبال فعالیت سامانه بارشی در مجموع ۴ حادثه برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حوادث ۳۶۵ خانوار و هزار و ۵۸ نفر تحت تاثیر برف و کولاک قرار گرفتند و ۱ مصدوم نیز به مرکز درمانی‌ منتقل شد.

مثنوی اضافه کرد: ۴۴ نیروی امدادی در قالب ۱۱ تیم عملیاتی با ۵ دستگاه خودروی کمک‌دار‌ سبک و ۷ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند‌، و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=30870

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.