• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 9544 امروز 5
2

وزیر اقتصاد: تخصیص ارز برای پروژه فولادسازی کردستان پیگیری می شود

  • کد خبر : 28693
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
وزیر اقتصاد: تخصیص ارز برای پروژه فولادسازی کردستان پیگیری می شود
وزیر اقتصاد گفت: به عنوان نماینده دولت در دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان، مسئله تخصیص ارز به پروژه فولاد سازی شهرستان قروه را پیگیری می کنم.

به گزارش جمهور پرس، سید احسان خاندوزی صبح امروز جمعه در جریان دومین سفر رئیس جمهور به استان کردستان از پروژه احداث واحد فولادسازی و ورق نورد گرن فولادی شهرستان قروه بازدید کرد و در جریان مشکلات پیش روی این پروژه قرار گرفت.

وی بر تسریع در اجرای این پروژه مهم که در اشتغال و تولید استان بسیار تاثیر گذار است، تاکید کرد و گفت: برای اینکه زمان بندی بهره برداری از این پروژه کوتاه تر شود سعی خواهد شد که ارز مورد نیاز آن تامین شود.

عملیات احداث واحد فولادسازی و ورق نورد گرن فولادی شهرستان قروه مرداد ماه سال ۱۴۰۱آغاز شد و قرار است براساس زمان بندی انجام شده تا ۱۴۰۴ خاتمه پیدا کند و سال ۱۴۰۶ هم به بهره برداری نهایی برسد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح روز گذشته / پنجشنبه/ وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج – همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=28693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.