• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل 9605 امروز 5
1

انتخابات یازدهم اسفند روز قدرت نمایی جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 31520
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
انتخابات یازدهم اسفند روز قدرت نمایی جمهوری اسلامی
معاون امور مجلس رئیس جمهور در دومین سالگرد سردار فرهنگ و رسانه، جانباز شهید محمود عاطفی گفت: گیلان مهد سرداران و شهیدان است.

به گزارش خبرنگار جمهورآنلاین گیلان؛ سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در دومین سالگرد سردار فرهنگ و رسانه، جانباز شهید محمود عاطفی در تالار مرکزی رشت گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا با القای ناامیدی در جامعه مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند، اما روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ استکبارجهانی خواهد فهمید که نمی‌تواند بین مردم ایران تفرقه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه گیلان مهد سرداران و شهیدان است، گفت: وجود ۸ هزار شهید و شهیدانی همچون املاکی ، خوش‌سیرت و عاطفی نشان دهنده ولایتمداری مردم دیار میرزا کوچک جنگلی است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به خستگی‌ناپذیر بودن حاج محمود عاطفی افزود: جانبازشهیدعاطفی با وجود درد‌های ناشی از جراحت دوران دفاع مقدس همواره پای کار رسانه بوده و در بسیج سازمان صدا و سیما اقداماتی ماندگار انجام داد که به جهاد تبیین وقایع دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بسیار کمک کرد.

سید محمدحسینی ، نقش حاج محمود عاطفی در بازگویی اتفاقات جنگ ۳۳ روزه لبنان را بسیار مهم برشمرد و گفت: حاج محمودعاطفی در جنگ ۳۳ روزه لبنان علیه رژیم صهیونیستی در بازگویی آن روز‌ها نقش مهمی داشته و بسیاری از جنایات استکبار علیه ملت‌های مسلمان را برای جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه برای صیانت و حفظ انقلاب اسلامی شهدای بسیاری خون خود را فدا کردند، افزود: خانواده شهدا دلتنگ عزیزان شهیدشان هستند و برخی از خانواده شهدا هنوز چشم انتظار بازگشت پیکر فرزندان خود هستند و این گواه بر فداکاری مردم ایران است.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای سرافراز ایران اسلامی به چهره فرهنگی و اثرگذار حاج محمود عاطفی اشاره کرد و گفت: این رزمنده دوران دفاع مقدس و سردار فرهنگ و رسانه، با ارائه خدمات ارزنده و تلاش‌های صادقانه در رسانه ملی و جامعه فرهنگی کشور ماندگار شد.

حاج محمود عاطفی پیشکسوت دفاع مقدس با بیش از یک دهه مسئولیت مرکز بسیج سازمان صدا و سیما، پنجم بهمن ماه ۱۴۰۰، به علت درد ناشی از جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیای تهران به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

مدرس دانشگاه/مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما / مدیرکل امور مجلس صداوسیما /رئیس سازمان سینمایی و هنر‌های نمایشی دفاع مقدس از جمله فعالیت‌های حاج محمود عاطفی بود.

عاطفی تهیه کننده ارشد تلویزیون و چهره‌ای شناخته شده برای اهالی سینما و تلویزیون بود. وی برادر ۲ جانباز و ۲ شهید به نام‌های عباس و اکبر که در سال ۶۳ به شهادت رسیده بودند وخود نیز در سال ۶۶ مجروح و جانباز ۵۰ درصد بود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=31520

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.