• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل 9565 امروز 3
2
مدیرکل تعاون استان:

حدود ۶۰ هزار خانوار همدانی با کالابرگ الکترونیک خرید کردند

  • کد خبر : 28066
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
حدود ۶۰ هزار خانوار همدانی با کالابرگ الکترونیک خرید کردند
همدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه ۴۸۷ هزار و ۹۳ خانوار همدانی مشمول استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی هستند، گفت: تاکنون ۶۰ هزار و ۲۴۳ خانوار همدانی از طریق کالابرگ الکترونیک خرید کردند.

به گزارش جمهور پرس، یوسف شعبان اظهارکرد: از مجموع یک‌میلیون و ۸۰۸ هزار و ۶۱۷ نفر جمعیت استان همدان یک‌میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ نفر شامل ۴۸۷ هزار و ۹۳ خانوار در استان مشمول استفاده از این طرح هستند.
وی افزود: تاکنون ۶۰ هزار و ۲۴۳ خانوار با ۱۳۴ هزار و ۱۶۶ تراکنش از طریق طرح کالابرگ الکترونیک خرید کرده‌اند.
وی هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را کمک به هدفمندی یارانه‌ها، مدیریت نقدینگی در بازار، کنترل تورم، کمک به معیشت اقشار نیازمند و کنترل و مدیریت فاصله تورمی کالاهای اساسی دانست و تصریح کرد: کالاهای هدف شامل شیر کم‌چرب، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت، مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند، شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: در صورت خرید الکترونیکی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در فروشگاه‌های مجری این طرح، به صورت اتوماتیک به ازای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان به یارانه خانوارها افزوده می‌شود.
شعبانی گفت: در حال حاضر ۱۵۰۲ شعبه شامل ۱۶۲۵ صندوق و ترمینال فروش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنفی استان در حوزه شهری و روستایی در حال ارائه خدمات در قالب اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی هستند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی که از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است، تمام خانوارهای دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول افزایش یارانه شدند، یادآور شد: در این طرح یارانه تمام خانوار دهک‌های ششم و هفتم همانند دهک‌های اول تا پنجم حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: استفاده از این طرح کاملاً اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه (هم ۴۰۰ هزار تومانی و هم ۳۰۰ هزار تومانی) خود برای خرید کالابرگ است که پس از خرید ۲۰۰ هزار تومانی، امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آنها فراهم می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=28066

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.