• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 9541 امروز 2
1

دیدار بهاری خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی استان

  • کد خبر : 32786
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
دیدار بهاری خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی استان
مهوش نوری زاده- چهار محال و بختیاری-باحضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی، مدیران ستادی و دانشگاهی، روسای بیمارستان‌ها،شبکه ها و مراکز تابعه دانشگاه و جمعی از کارکنان نشست و دیدار بهاری خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی استان با ریاست محترم و اعضای هیئت رئیسه در تاریخ 14 فوردین 1403 در مرکز علوم پزشکی شعرکرد در رحمتیه برگزار شد.

به گزارش جمهور پرس، در این نشست، پخش کلیپ از عملکرد دانشگاه علوم‌پزشکی استان در ایام تعطیلات عید نوروز، ارائه گزارش از اقدامات معاونت ها و سخنرانی ریاست محترم دانشگاه از برنامه های این مراسم بود .

دکتر محمدحسین اعرابی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در دیدار بهاری خانواده بزرگ دانشگاه ضمن تقدیر از تلاش های یکساله بویژه از زحمات همکاران در ایام تعطیلات عید نوروز گفت:

افزایش نظارت میدانی مدیران در حوزه سلامت و بازدید از دانشکده ها، مراکز، گروه های آموزشی و… در جهت رسیدگی به مسائل از نزدیک یکی از اولویت‌های امسال است.

در جهت تحقق شعار سال«جهش تولید با مشارکت مردم» تقویت تحقیقات و پژوهش های علمی مسئله محور و افزایش جلب مشارکت های خیرین و سازمان های مردم نهاد ضروری است.

در سال جاری «برنامه محوری» اساس کار باشد بطوری که هر واحد سه تا پنج اولویت کاری خود را به صورت واضح مشخص و برای رسیدن به اهداف، برنامه عملیاتی تدوین و با قاطعیت رصد و پیگیری کند.

سرعت، دقت و سلامت در کار» تسریع در فرآیندها و جریانات اداری، تعهد در اجرا و پرهیز از بی عدالتی مورد تاکید است.

هوشمندسازی سیستم و تحقق دولت الکترونیک، تهیه داشبورد مدیریتی در جهت جمع بندی داده ها و تحلیلی داده ها و نتیجه گیری در اولویت قرار دارد.

انضباط مالی، کاهش هزینه های غیرضرور و تقویت منابع مالی برای مدیریت مسایل مالی در جهت جلوگیری از انباشت بدهی ها مهم است .

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=32786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.