• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 9544 امروز 0
0

رشد ۲/۵ درصدی تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی گیلان

  • کد خبر : 31250
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۴۵
رشد ۲/۵ درصدی تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی گیلان
 تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در سال جاری با افزایشی 12000 نفری به بیش از چهارصد و هشتاد و شش هزار و ششصد نفر رسیده است.

به گزارش جمهور پرس، بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار و اطلاعات این مجموعه، تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در سالجاری ( لغایت آذرماه ) از ۴۷۴۶۷۶ نفر به ۴۸۶۶۲۳ نفر افزایش یافته است.
این تعداد بیانگر رشد ۲/۵ درصدی و افزایش ۱۲۰۰۰ نفری جمعیت بیمه شدگان اصلی میباشد که این میزان رشد در شکل ریاضی بوده و با احتساب افراد خارج شده از این جرگه که به بازنشستگان پیوسته اند این رقم تا ۱۸۰۰۰ نفر قابل برآورد می باشد.
رشد ۱۰ هزار نفری بیمه شدگان گروه صاحبان حرف و مشاغل آزاد از ۱۱۱۱۱۴ نفر در پایان اسفند ۱۴۰۱ به ۱۲۱۵۰۷ نفر لغایت آذرماه سالجاری از بالاترین و تاثیرگذارترین بخشها در افزایش شمار تعداد بیمه شدگان اصلی با ۹/۳ درصد رشد است.
همچنین به استناد این گزارش، تعداد بیمه شدگان اجباری نیز در این مدت از ۲۶۷۹۴۸ نفر به ۲۷۸۷۵۲ نفر افزایش یافته که نشان از رشدی چهاردرصدی دارد.
شایان ذکر است لغایت آذرماه سالجاری تعداد ۱۹۳۵۰ کارگر ساختمانی، ۵۹۶۳ قالیباف و فعال صنایع دستی و ۲۵۸۶۱ نفر راننده به همراه ۷۳۲۳ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری دیگر گروه های بزرگ بیمه ای تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان را تشکیل داده اند.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=31250

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.