• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 9541 امروز 2
1

شهرک صنعتی حکیمیه و قزوین (کوهین ) پیشتاز در جذب سرمایه گذار

  • کد خبر : 32783
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
شهرک صنعتی حکیمیه و قزوین (کوهین ) پیشتاز در جذب سرمایه گذار
 قزوین – فرجی-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال گذشته، 108 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

به گزارش جمهور پرس، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین؛ رضا صفاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، اجرای طرحهای توسعه واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال،  این شرکت موفق به جذب ۱۳۳ متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است.

وی میزان مساحت زمین صنعتی واگذار شده را ۱۰۸ هکتار عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین میزان اراضی واگذار شده به ترتیب در شهرکهای صنعتی حکیمیه از شهرستان بوئین زهرا، قزوین(کوهین) از شهرستان قزوین و خرمدشت از شهرستان تاکستان بوده و میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقده بیش از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار چهار هزار و ۸۰ نفر فراهم خواهد شد.

صفاری در ادامه از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم برنامه ریزی این شرکت توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساختها و تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی بوده بطوریکه جذب ۱۶۲ سرمایه گذار جدید به میزان ۱۱۱ هکتار از برنامه های عملیاتی این شرکت در سالجاری است.

در حال حاضر از دو هزار و ۲۰۰ سرمایه گذار مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان نیمی از این واحدهای صنعتی پروانه بهره برداری اخذ کرده که زمینه اشتغال ۳۰ هزار را فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://www.jomhoorpress.ir/?p=32783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.